vet ni hur sinnessjukt jäkla mycket det är i skolan nu? Jag vet att jag inte borde klaga i och med att jag medvetet valde en naturlinje, men herrejävlagud. Det som är till kommande vecka är:
- svenskainlämning (är dock typ klar)
- idrott friskispass (har inte ens börjat)
- idrott planeringar x2 (har inte ens börjat)
- engelskatext till ett projekt (typ klar, ska läsa igenom)
- matteprov (blir snurrig av bara tanken på allt jag inte fattar)
- biologiprojekt (har inte ens börjat)
- kemiprojekt (inte i närheten av klart).
 
Liksom när ska jag hinna leva?? Det som är positivt är dock att det är jullov på fredag, mina ridstövlar kommer på fredag, vi slutar 1 timme och 15 min tidigare på fredag (allt på fredag haha) och vi får tillbaka våra fysikprov imorgon eller på onsdag som jag tror gick helt okej för min del. Även våra spanskaprov som inte gick riktigt lika bra tror jag haha... Känner dock att plugget tar över. Usch, vill bara dra täcket över huvudet och sova tills det är jullov :( 
 

1 kommentarer

isabella

17 Dec 2014 23:10

förstår dig!! jag har gått här i typ 17 veckor.. första veckan gick vi inte i skolan, och då har man 16 veckor kvar... sen höstlov.. 15 veckor kvar .. jag har haft prov 14 av 15 veckor.. med ett medelvärde på 2,5 prov i veckan.. KUL LIV puss

i love you så fuck skolan

Kommentera

Publiceras ej