har ni sett att man kan kolla statistik för sitt musiklyssnande år 2014 på spotify? Man ser bland annat vilka låtar man lyssnat mest på, hur många minuter man har lyssnat på musik samt vilken dag man lyssnar på mest musik haha. De kan även skapa en spellista för 2015 baserat på vad man lyssnat på 2014. Hur mycket av det här som stämmer vet jag inte, men min statistik var iallafall följande:
 
- Jag lyssnar på mest musik på tisdagar (genomsnitt 8h).
- Under 2014 har jag lyssnat på musik på spotify lite mer än 81000 minuter, dvs 1350 timmar. Tyckte detta var väldigt lite faktiskt...
- De låtar jag lyssnat mest på är dessa: 
(ettan var..... oväntad haha. pin)
- Jag lyssnar på 43% svensk hiphop, 25% pop, 15% dance pop, 12% house och 8% progressive house.
- Av den musik jag lyssnar på kommer 33% från usa, 33% från Sverige, 13% united kingdom, 5% tyskland och 5% nederländerna. Vem fan kommer från nederländerna är då min nästa fråga?? min bild av nederlänningar är typ vikingar...
- Den artist jag lyssnat mest på under hela året är Labyrint...
- ... men man ser även årstidsbaserat och under vintern lyssnade jag tydligen mycket på movits, under våren Labyrint, under sommaren Veronica Maggio och under hösten David Guetta.
- 61% procent av alla musik jag lyssnat på har jag lyssnat på via mobilen.
 
typ det :-) sen får man väl ha i åtanke att jag delade konto med dennis ända fram till typ juni också!
 
för övrigt har jag varit i stallet idag och alltså älskade häst. Förberedde mig på en galen och superpigg häst och istället var hon lugn som en filbunke och väldigt lyhörd. Gullehäst<3
Kram!

Kommentera

Publiceras ej