Berätta sju sanningar om dig själv:

1. Jag tycker matte är ganska kul. 
2. Jag har glidit igenom hela grundskolan utan att plugga och har därför ingen studieteknik vilket verkligen märks nu haha
3. Jag har dock blivit duktigare på att plugga, Inför provet vi hade i fredags började jag plugga i tisdags!
4. Jag tycker jag är ful i uppsatt med det är sååå skönt.
5. Jag hatar att vara barfota, även om det bara är hemma. Har alltid strumpor, tofflor eller mysstrumpor på mig.
6. Jag avskyr håkan hellström. Känns som jag är den enda i världen som inte tycker om honom. 
7. Jag älskar att gå och lägga mig i bäddade sängar men orkar aldrig bädda på morgonen. Så brukar bädda sängen innan jag går och lägger mig i den haha :')
 
Sex sanningar om ditt kärleksliv/sexliv:

1. Jag var sjukt taggad på att få större tuttar av p-piller. Aa men nästan, är lika platt som alltid ":-)"
2. Dennis är den enda killen jag gjort något mer än en puss med nykter haha.
3. Jag har ingen aning om hur man ska säga att mitt kärlek&sexliv ser ut just nu hehe.
4. Yngsta pesonen jag strulat med va 96a och äldsta (fick jag reda på i efterhand) va 90a.
5. Någon gång i livet vill jag prova en trekant. Dock med två killar och de ska verkligen inte göra något mer varandra hahah
6. Jag skulle aldrig kunna ha sex med en tjej. Inte ens för att ha provat. Asså det känns vidrigt :-/
 
Fem sanningar om hur du var som liten:

1. Jag föddes med sne fot så har opereats två gånger och suttit i rullstol och haft mig.
2. Jag började rida när jag var 6-7 och ett tag var jag i stallet typ 5 gånger i veckan.
3. Jag var jäätteblyg! Så fort en kille pratade med mig blev jag helt röd i ansiktet och tappade talförmågan helt.
4. Jag hade en bred blond slinga på vardera sida av huvudet som blev mer och mer platinablond för varje gång jag färgade hahahah
5. Jag har ett ärr på knäet sen jag sprang ner för en grusbacke och ramlade och ett på höften från att jag ramlade in i ett betongblock när jag & min bror lekte.
 
Fyra sanningar om ditt familjeliv:

1. Älskar min familj även om de kanske inte alltid märks så tydligt ;)
2. Jag hade världens kortaste stubin och ett humör från helvetet när jag var mindre. Och min lillebror tyckte om att retas. Antal världskrig vi hade här hemma? Typ 100 :-)
3. Vi har jättedålig kontakt med vår släkt. 
4. Vi äter ALDRIG frukost tillsammans. 
 
Tre sanningar om ditt kompisliv:
 
1. Jag umgås fortfarande med många av mina dagiskompisar.
2. Jag är fortfarande nära vän med mitt ex vilket ibland känns lite fucked up haha
3. Jag är imponerad att mina vänner står ut med mig ibland, kärlek till er haha <3
 
Två sanningar om din personlighet:

- Dom flesta som träffar mig för första gången/inte så ofta tycker att jag verkar väldigt lugn och trevlig.. Mina föräldrar bara skrattar åt det :-(
- Jag är en hemsk person när jag är stressad.. Lättirriterad, klumpig, överallt, hysterisk osvosv

1 kommentarer

isabella

25 Nov 2014 07:19

haha du kan få mina boobs jag vill inte ha dem :*

Kommentera

Publiceras ej