är påväg att blogga varje dag men det skiter sig alltid haha, antingen har jag ingen bild som passar eller så känner jag att inlägget blir tråkigt eller ja, finns tusen orsaker. Men nu får det bli ett tråkinlägg om vad jag gjort på senare tid, kanske är bättre än inget iallafall?
 
I fredags var jag med Erika & Kim, vi gjorde väl inget speciellet. Satt och planerade framtiden typ haha. Tagga fylla 18, sjutton är en sån värdelös ålder. Iallafall, sen i lördags träffade jag & Erica Isa som var hemma några dagar från Paris (hon går svenska skolan där, så avis. Ångrar lite att jag inte sökte till svenska skolan jag med, fast jag hade velat bo i London), vi fikade lite och gick runt på stan, supermys verkligen. Provade bland annat ett par air force och damn i'm in love lär bli mitt första köp sen när jag åker till florida hehe. På kvällen träffade jag Erica, Erika & Kim och vi gjorde panacotta och kollade på film, mysigt även det haha. Plus att den där pannacottan är sååå god, synd att vi gör den så sällan hehe :-)
 
 
Igår hade jag flera olika planer men alla blev inställda en efter en så var lagom irriterad så det slutade med att jag satt inne hela dagen och surade. Idag lär bli en likadan dag om jag inte samlar ihop mig själv haha, dock gav mamma mig lite uppgifter jag kan göra hemma ifall jag vill ha lite extra pengar och sen funderar jag på att fråga pappa om han vill övningsköra med mig. Så kanske kan bli något av denna dag ändå, även om det kanske inte riktigt är vad jag tänkte att jag skulle göra på mitt efterlängtade höstlov haha :(
 
Känner att det här blev typ jordens tråkigaste inlägg men jaja, ha de bra så höres vi :-)

Kommentera

Publiceras ej