första gången på fan en och en halv vecka jag inte behöver sätta mig framför skrivbordet med plugg när jag kommer hem! Så jääkla skönt, äntligen är allt över! Skrev sista provet idag nämligen, i fysik. Tror inte det var ett A-prov direkt men jag tror jag borde bli godkänd iallafall! Så jäkla hemskt, i nian var det liksom "jag satsar på ett A".. Nu är jag glad för ett E haha, usch.. När blev det så svårt? 
 
 
Jaja, gissar på att alla är ungefär lika trötta på skolan som jag är just nu byter vi samtalsämne! Höstlov om 2 dagar! (hm, det där var också skolrelaterat....) men iallafall, har typ inga planer alls. Både skönt och sjukt oskönt. Skönt för då vet jag att jag kan sova hur mycket och länge som helst. Oskönt för då vet jag att jag kommer sova bort hela lovet om jag inte planerar något haha.. #i-landsproblem
 
nu ska jag iallafall kolla de två senaste avsnitten av the vampire diaries, har inte hunnit se dem än. Vi hörees :)
 

Kommentera

Publiceras ej