... och enda anledningen typ till att jag har blogg. Men uppdaterar ju ibland iallafall ;)

Men för att berätta vad jag gjort under min frånvaro:
I torsdag var jag & Erica ute på väärldens mysigaste uteritt med Breezer & Stella. Tänk galopp vid vattnet, varmt, solen i ryggen och två ekipage med lyckliga hästar och om möjligt ännu lyckligare ryttare. Ibland är livet ruskigt bra att leva <3 
I fredags åkte jag till Dennis vilket var supermysigt men tyvärr var jag tvungen att åka hem dagen efter, alltså igår, alltså lördag. Va väl inte jätteglad men vad ska man göra, åkte iallafall hem, åt lite kräftor och sedan gick jag till Erika & Simon där vi försökte göra sånna här skålar :
How to make a chocolate bowl using a balloon!
vilket gick sådär haha, min sprack innan vi hann få in den i kylen så jag hade smält choklad över hela mig, och Simon & Erikas misslyckades när man skulle ta bort ballongen haha. Svårt, men roligt och tror det blir jävligt bra om man får till det!

Idag har jag och mamma varit i Nacka Forum och shoppat lite. Fick med mig ett par byxor från JC, en skjorta från Stockhlm (va de nu heter) & en vinterjacka som jag är helt kär i. Efter en mysig fika åkte vi hem och nu sitter jag och är helt fruktansvärt sugen på att spela sims men har ingen dator att spela på, känner att skoldatorn kommer krascha om jag försöker installera sims på den haha :( #hårdalivet
 min nya kärlek haha <3

Kommentera

Publiceras ej