Nu när studiebidraget kommer har jag verkligen sjukt mycket jag vill köpa. Skulle verkligen vilja ha en ny väska och silverörhängen, men känner att min garderob skulle bli lycklig om den fick innehålla en mysig stickad kofta/tröja och ett par nya byxor.. Är även sugen på att köpa ett armband från Edblad och en bärbar laddare till telefonen haha. Känner ni mina enorma i-landsproblem, vad ska jag köpa först? Studiebidraget räcker ju inte ens till hälften haha :(

Den här väskan har jag kollat på från Zara, kostar 299 så det är inte så farligt. Så den tror jag det blir. + silverörhängen till mitt hål i brosket. Men resten då? Vad ska jag välja bort haha? Skulle vilja spara lite pengar också haha.. Beslutsångest, önskar jag var rik </3
nu tänkte jag gå kort promenad för att få lite luft och sen blir det sova.. 
Godnatt! :)
 



Kommentera

Publiceras ej