Hola!
Just nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar. Vi ska grilla, heaveen <3 iallafall, tänkte berätta lite snyggt om min dag :)
 
Började med att jobba 7-11, tiden gick faktiskt någorlunda fort så det var skönt. Därefter åkte jag hem, tog en härlig powernap på två hela timmer och körde sedan till Jordbro och stall Dåntorp tillsammans med Birgitta & Diana. Vi har tröttnat deluxe på stallet vi står i nu, så därför letar vi efter ett nytt och åh vad mysigt Dåntorp verkade! Ingick även en himla massa vardagslyx,till exempel 3 förvaringsskåp, uppvärmd sadelkammare, spolspilta och täckesrum. Det fanns toa, dusch & kök, stora fina boxar och stallet är i princip full service, enda man behöver göra är mocka, egna höpåsar samt en kvällsfodring i månaden, om ens det, till och med av&på med täcken sköter personalen. Finns ett litet ridhus, en liten ridbana och ridvägar i skogen samt två slingor i skogen där man kan bara rulla på i galopp. Fatta uppgraderingen från där vi står nu :') Dessutom verkade stämningen vara på topp och det verkade helt krångelfritt, enda negativa är att jag tror hon kommer behöva stå i en mindre hage än vad hon gör nu. Men ändå, ber verkligen till gudarna att det blir en flytt!
 
Nu ska jag sluta drömma och gå upp och äta middag. Efter det ska jag förhoppningsvis hämta upp Erika & Klara och så ska vi köpa med oss massa gott och åka till någon mysig plats, nu när det för en gångs skull är fint väder!
kram
 
 fina tjejen, drömmer redan om att rulla fram i galopp på någon av de där långa skogsslingorna <3

Kommentera

Publiceras ej