oj vad min blogg bara handlar om skola nuförtiden haha! Men idag skrev jag iaf ett matteprov som kändes bra när jag gick ifrån skrivsalen och nu känns sämre och sämre ju mer jag tänker på det. Men för att vara positiv: 2 DAGAR TILL SPORTLOV! Och om man ska tro SYV så är just januari & februari i tvåan värst så just nu sitter jag och ber till Gud att det är så! Egentligen har det väl inte varit så mycket plugg som jag trott när alla ba "omg natur så mycket plugg" men jo prov, redovisningar och inlämningar har vi ju betat av på löpande band sen vårterminen började. Aja.
 
Annars då? Känner att jag alltid skriver så haha. Men jag sitter och pillar med en bloggdesign som borde komma upp snart. Imorgon ska jag till Breez men det lär gå snabbt i och med att hon har boxvila. På fredag är det äntligen sportlov (och jag insåg just att jag är den enda av min friendz som är hemma på lovet typ? Lär ju va najs<333) och så ska jag antagligen träffa Kim vilket var länge sen (känns det som iaf haha) så det ska bli kul. På lördag ska jag stå i futten och sen vill jag till Åland men vi får se. Kommande dagars planer för er som inte insåg det haha :)
 
Nu ska jag glo på senaste avsnitttet av tvd såattee, ha de bäst!
 
Bara jag som inte kan välja bilder till mina inlägg? Letar typ upp ett random ord i inlägget som inte alls behöver ha med hela innehållet att göra och ba men de har jag bild på. I detta fall var ordet Åland så ni får den andra bilden jag någonsin lyckats ta på mig OCH Dennis utan att han gömmer sig haha!

Kommentera

Publiceras ej