Ni vet de små saker varje dag som gör en lite töntigt småglad? Dagens sånna saker:

- 819 var i tid imorse. Händer ca 2 morgonar/termin
- brukar alltid vada svinmycket folk på alleplan så man får ståplats på bussen. Idag kom en tom buss <3
- hittade en perfekt avokado så min lunch blev grym (måste öva på att fota matbilder dock xD)
- har bara två prov istället för tre nästa vecka :')
- det gick asbra att rida. Gullehäst!!
- när jag skulle fylla på silaget delade varje silagekaka upp sig i perfekta fjärdedelar istället för att vara en stor fittig klump. Så det tog typ 20sek att fylla på kärran vilket annars är en syssla jag avskyr
- ingen hemma så jag gör ungspannkaka till middag. För er som inte visste det skulle jag kunna leva på ungspannkaka livet ut för att det är så jäkla gott haha
- fredag imorgon!!

somsagt, töntiga saker men åh vad de gör mycket! Nu är dock min pannkaka klar så adiooos haha
Vet att ni är avis på mina collageskills!





Kommentera

Publiceras ej