hej på er, var ett tag sedan hehe. Var ju på nyårsafton när jag var i usa senaste så xD Nu sitter jag iallafall hemma hos Erika oich väntar på att hon ska duscha klart och på att maten ska bli klar. Tänkte göra en liten snabb update på vad som hänt under tiden jag inte bloggat :)
 
- Skolan har börjat. Har bokat kungsberget på friluftsdagen och ska snart välja individuella val inför trean. Blir antagligen engelska 7 och entreprenöskap, taggaa!
- Ridningen har börjat. Vi fortsatte där vi slutate förra terminen och i tisdags red jag timyy på enkla byten :)
- Breezer är halt. På torsdag ska vi till hästkliniken i Stav med henne så vi får verkligen hoppas att det blir bättre.
- Dennis var här, lördag-onsdag. Helt sjukt vad jag älskar att sova med någon men hatar att dela täcke. 
- Mer vet jag inte :-) softat med kompisar typ, men det finns inte så mycket att skriva om det haha!
när man redan lagt upp alla fina bilder man har :-)
 
Jag ska nu äta hemlagad lasange för förtsa gången i mitt liv! Kraam

1 kommentarer

isabella

21 Jan 2015 21:09

jag visste inte att erica har kille :O

Kommentera

Publiceras ej