Börjar bli lite sugen på att blogga igen. Åtminstone slänga in ett inlägg lite när jag känner för de :) har ju gått nästan två månader sedan jag bloggade senast?! har iallafall hängt med Erika, varit i stallet, jobbat, shoppat lite, fyllt 18 och tagit körkort under dessa två månader, så trots det värdelösa vädret har tiden gått. Och det är snart skola igen? Kill me please. Hur skönt det än ska bli med lite rutiner är jag inte jättenöjd med vårt schema, men jag tror detta år kommer gå sjukt snabbt. Förövrigt 315 dagar till studenten om man räknar från idag haha, otroligt taggad på det redan. Men innan det ska ett helt läsår klaras av och jag känner nu i efterhand att jag inte mådde bra av all stress tvåan medförde, så är väl inte jättepepp på att gå igenom det igen, även om det sägs att trean ska vara bättre.
 
Nu är det slut på babbel för denna gång, jag är lite sugen på att göra en ny bloggdesign så det tror jag att jag ska göra nu. Ikväll blir det en kort sväng ut med Stephanie och hennes friendz innan jag sedan kryper tills sängs med en väckarklocka ställd på senast klockan 6 (lid med mig). Inte för att jag ska klaga, imorgon är första gången jag tar bilen till jobbet och på det sparar jag cirka 45 minuter. Sova 45minuter till med andra ord! Det är SÅ mycket längre tid räknat i morgonminuter haha. Halleluja, blir typ religös av sånt <3 Och nu babblar jag igen haha.
Ha de bäst så hörs vi när vi hörs!
 
skålade lite champange med mamma på 18årsdagen
obligatoriska jag-har-tagit-körkort-bilden
lunch på tacobar med Erika
innan lite fiesta
 

Kommentera

Publiceras ej