Va händer people? Kan ju berätta vad som hänt sen jag bloggade senast:
1. Jag fick jobbet jag bloggade om!! Så nu ska jag jobba lördag & söndag i helgen, och därefter varannan söndag (med start denna söndag). Så jäkla glad!
2. Jag har bokat riskettan, risktvåan, teoriprov & uppkörning. Ber till Gud att jag klarar allt för jag har till och med drömt om att få körkort nu, förstår ni hur inne i min bubbla jag är?
3. Jag har njutit av sommarlovet deluxe. Idag var ju första dagen med riktigt fint väder känns det som, så det firade vi med att bada! Och efter det åkte jag till stallet för att rida, och säga hejdå till Louise som slutar i min grupp nu 😢 
4. Haft bambiungar på tomten!! Såå jäkla söta, de låg här ett helt dygn och så kom mamman förbi ibland. Dog söthetsdöden😍

Så för att sammanfatta har jag haft det ganska bra senaste dagarna!! Och nu ska jag plugga lite körkortsteori, ha det bäst!!


Kommentera

Publiceras ej