Hola mis amigos! Haft ett bra lov? Jag har iallafall, vilket jag även tänkte berätta om!
 
Mitt lov:
- lördag: stå i ridskolans kafeteria.
- söndag-tisdag: var hos Dennis, gjorde inget särskilt, men det var mys ändå. Red tisdag kväll efter att jag kommit hem
- onsdag-lördag: tagit hand om Breezer. Den hästen har en förmåga att dra på sig mystiska krämpor alltså. Har även övningskört till & från stallet varje dag, mycket läskigt måste jag säga, men det går framåt! Ganska kul så länge det inte är något som stressar mig, vilket det alltid är. Men ändå!
- fredag & lördag: umgås med friendz på kvällarna.
- idag: vaknade upp med en sjuk huvudvärk och planerade att ligga i sängen hela dagen. Men åkte istället till farsta med mor min och hittade en jacka samt en tröja :)
- tisdag-idag: tittat på the mentalist (30 avsnitt på 5 dagar) samt druckit lite för mycket te (cirkus 5 koppar per dag). Håller med Jane alltså ↓ . Förövrigt, asså de gånger man fattar hur han tänker innan han berättar<3
 
alltså, det dummaste man kan göra innan man sett klart en serie är att tumblr:a den. Halva serien spoilad nudå :-)))))
 
ikväll: ångest över skolan. Vi ska jobba med ett radioprogram helt hysterisk mycket kommande veckor och det är så jääävla tråkigt. Hatar att jobba med mellanöstern, jag är en kall människa jag vet, men jag skiter i att det är konflikter där. Synd. Skulle de sluta bete sig som barnungar så skulle det vara löst :-) och på det hatar jag att skriva manus. Ja, jag tycker extremt synd om mig själv som måste genomlida detta haha
 
Men nu ska jag återgå till mitt te & the mentalist, kram!

Kommentera

Publiceras ej