Sex saker du vill göra innan du dör:
  1. Ha eget företag
  2. Äga en häst
  3. Skapa grymma vänner med friendz
  4. Vara ekonomiskt oberoende
  5. Tatuera mig 
  6. Ha en underbar familj💞
 
Fem saker du gillar att göra:
  1. Vara i stallet
  2. Vara med vänner
  3. Äta god mat
  4. Mysa med killen man tycker om
  5. Vara spontan 
 
Fyra ord/ meningar du missbrukar:
  1. Det är hanterbart
  2. Men omg fett jobbig
  3. Men jag venne  
  4. De är hemskt
 
Tre saker jag stör mig på:
  1. Jobbiga personer i alla dess former och konstellationer 😒
  2. När man skickar in en jobbansökan och inte får någon återkoppling
  3. Blåsor i munnen eller på tungan
 
Två egenskaper hos mig själv som jag tycker mindre bra om:
  1. Lättirriterad
  2. Pratar otydligt om det är en egenskap😂
 
En person du saknar:
  1. Saknar många 😅 men typ Isa, Malin & Dennis



Kommentera

Publiceras ej