Dagen: Efter skolan åkte jag direkt till stallet. Där lasttränade vi Breez, vilket gick hur bra som helst, duktig!! Nu är det bara när gången öppnas bakom henne när hon är i transporten hon inte kan stå helt stilla, men jag menar, från att inte ens få in henne?! 
Sedan åkte jag hem & slängde i mig lite middag för att sedan åka tillbaka och rida. Gick ganska bra, måste påminna mig själv om att hon ska vara självbärig. Förstår inte hur jag kan ha så svårt att relaxa och låta henne sköta jobbet?? Gör ju för fan inget annat än just relaxa annars :-/

Just denna sekund: Så jävla sötsugen och så jävla arg att jag inte svängde in på ica på vägen hem.

Imorgon: fet sovmorgon och sen skola. Sen åka till stallet med Frida & vara hindernisse samt fota henne när hon hoppar!

fina häst❤️


Kommentera

Publiceras ej