testinlägg - sanningar

- jag blir alltid jätteirriterad när folk försöker starta en konversation när jag dagdrömmer haha
- jag är jättesugen på en egen häst, tänk att få göra helt som man vill och få köpa jättefin utrustning och kunna träna när och vad man vill & tävla 
- jag tycker jättemycket om alla cinderellastory - filmerna. Har sett alla typ tusen gånger hehe :$
- jag hatar när restauranger/allmänna toaletter har sånna där toapappershållare som gör man får en pappersbit i taget. Låt mig ta hur mycket toapapper jag vill snåljåpar
- både min förra systemkamera, min nuvarande systemkamera & ett av mina objektiv har varit spontanköp
 

Kategori: Allmänt


Kommentarer
Postat av: stella

test

2014-10-27 @ 16:03:18
URL: http://stellasiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0