STELLA SIRÉN
EN BLOGG OM VARDAGSLIVET, HÄSTAR OCH FOTO

testinlägg - la défense

hejsan hejsan bloggen! jag tänkte berätta lite vad jag har gjort idag och vad planen är för senare ikväll!
 
jag gick upp vid ca 9 tiden och läste i kanske 40 minuter i sängen, sedan gick jag upp och tränade i mitt rum ( alltså styrkeövningar osv) i ca 1 timme innan jag snabbt duschade slängde på mig kläder och åt en pyttebit baguette. Jag gick ut ur huset vid kvart i 11 och gick med oskar till Spårvagnen för att åka till La défense, väl där mötte vi upp Linnéa och Alice och Ebba (Här och här) träffade oss också där :) efter ungefär 1 timme kom även Malcolm och hängde på och jag tror det blev lite roligare för Oskar att ha en kille med :) Vi gick runt där i köpcentrumet som är huuuuur stort som helst typ 4,5 våningar. Det finns allt från Michael Kors och Guess till HM och Zara. Jag fick med mig ett svart skrivblock med ränder som jag ska ha till Religion från MUJI, där även vår vän Allis finns i butiken som modell, super kul!!
 
Vid kanske halv 1 gick vi till Vapiano och åt lunch, 3 t tog pizza och vi andra tog pasta jag åt tomat och mozarella med pasta sorten Tagiatelle ( stavning?? )
 
 


Kommentarer:

Postat av: Stella

teeest :)

2014-09-09 @ 17:12:34
URL: http://stellasiren.blogg.se
Postat av: isabella

wiee det börjar bli klart nu :):)

2014-09-10 @ 08:07:09
URL: http://iisabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0