tänkte skriva lite snabbt om vad jag gjort i helgen, då jag atm sitter hemma med en förkylning från helvetet just nu och har jättetråkigt. Vet att ni vill veta detaljer: jag har niagarafallen i snorform. Så de är najs ":-)"
 
Iallafall, i fredags var jag med Erika, Simon & Agge. Erika klippte Agge och medan jag & simon bakade kladdkaka spelade jag Kim Kardashians spel som jag börjar bli extremt beroende av (igen......). I lördags drog jag till saltis med samma personer och träffade lite nytt folk där borta. Sjukt trevlig kväll! Sov iaf där och kom sedan hem vid två typ efter ett stopp på donken. Därefter hem och konstatera att sömnen jag fått där borta (vågar knappt förövrigt sova borta längre, pratar tydligen sjuuukt mycket i sömnen) inte gjort några underverk för min förkylning. Gick och handlade middag med Erika & min lillebror och gjorde sjukt god middag, kollade sedan på filmen om facebook tills jag gick och la mig. Och någonstans där i mitten insåg jag att inget skulle bli bättre av att jag gick till skolan idag så nu sitter jag här!
 
lite bilder!:
kladdkaka + erika provade olika frisyrer på agge haha
frukost<3 + jag ifall ni glömt hur jag ser ut haha
 
nu -> matte! ha de bäääst

Kommentera

Publiceras ej