Alla händelser har skett eller upptäckts senaste veckan:
1. Hade sönder bilen så var tvungen att köpa ny
2. Alla var tvungna att köpa biljett hem från Uppsala eftersom att bilen gick sönder
3. Spräckt skärmen på telefonen
4. Mina hörlurar har gått sönder
5. Miras veterinärbesök på 2300 :-)
6. Rödvin över fysikboken
7. Miras hundmat e typ slut så måste åka och köpa det
8. Min chef förklarade att jag kanske ej får ledigt när vi ska till New York 
9. Vilket kanske e lika bra med tanke på att det jag sparat ihop gick först till att köpa mira & sedan till tillbehör till vovven och sedan till veterinärbesöket...
10.  Råkade spontananmäla mig till en spårkurs nästa helg?! Ses 8.45?! Va? 1200kr? :-)

Man skulle kunna tro att jag e gjord av pengar så som jag håller på :-)

Vi hade iallafall tur med vädret ;-)

1 kommentarer

Isabella

30 Apr 2016 19:11

MEn du är bäst ändå ^^

Kommentera

Publiceras ej