vill berätta hur mkt spännande jag gjort idag men då jag vaknade halv fem så finns det väl inte jättemkt att berätta haha. Tänkte därför berätta vad jag gjorde igår, nämligen drog med mig min mycket hästintresserade vän Erika till lyckås och beställde ett schabrak. Har sån ångest över mitt färgval men tror ändå det kommer bli snyggt.
Jag beställde ett svart schabrak med rakt hörn, stora rutor och med en orange och en guldglittrig rand (?) och mellan dem en kopparglittrig snodd/passpoal. Precis som på bilden, fast med svart istället för brunt då :) Till det tänkte jag köpa 4 svarta lindor, och sen har vi ju redan svarta boots även om det vore kul att lyxa till det med typ guldglittriga hehe. Hoppas verkligen det passar hästen, för ärligt hur snyggt?! SÅ taggad på att det ska komma, lär dock ta typ en månad </3 
Kolla alla färger som fanns. Beslutsångesten var på topp haha.
 

Kommentera

Publiceras ej