hej, länge sen. har sagt i hundra år att jag ska börja blogga och tjatat extremt mycket om det denna vecka (inkl tvingade marta att fota mina nya skor så jag skulle kunna lägga upp) så here we go :-) Vet dock inte vad jag ska blogga om med tanke på att det enda jag gör är att gå i skolan, sova och jobba men tänker väl att jag slänger upp lite bilder samt typ skriver av mig ibland när jag har mkt i huvudet. Och säkert massa hundinlägg!
 
För tillfället sover Mira så jag passar på att ta en kaffe och pilla lite med en ny design (hur mkt lät inte det där som en mening man finner i mammabloggar?? e dock som att ha en bebis och hon e min bebis så). Var så jävla trött på den jag hade innan plus tyckte inläggen var lite för breda på ngt sett för det blev jobbigt när man skulle läsa texten i inläggen.. Men tycker inläggen är för smala nu för de blir inte snyggt med bilderna :-( I-landsproblem. Vid 17 ska jag befinna mig på jobbet och jag är fruktansvärt otaggad, hoppas de inte är ngn match eller något för skulle verkligen inte palla. Kmr ha jobbat 80h denna löneperiod (vi räknar 15onde-15onde) så börjar känna att de e dags att ha en ledig helg snart. Ledig nästa lördag iaf, då vankas det 20årsfest!
 
Kram!
 
 

Kommentera

Publiceras ej