Hej bloggen, i brist på annat tänka jag dra en liten update.

Jag har fått influensan, typ tror jag? 40 graders feber, skakar som något som skakar mycket & yrseln så fort jag försöker lämna sängen är inte att leka med.

Det började väl i tisdags, lagom till fysikprovet. Men mot förmodan tror jag faktiskt det gick riktigt bra. De känns bra, så fattar min lärare att jag inte är helt efterbliven ;-)

Annars då? Har hämtat mitt schabrak från lyckås, Breez kommer se smashing ut i det!! Har ställt in allt jobb (26h) denna helg pga sjuk så blir full fokus på valpis som vi ska hämta imorgon. Hon bekrivs som en charmig virrpanna som bjuder på många skratt, modig & livlig. Lilla Mira😍 tror det kommer bli så bra!

That's it. Typ. Mår skit och känner mig döende men är ganska glad ändå :)
Kram!

Kommentera

Publiceras ej