Hola Stellas blogg. Just nu sitter vi på kemi lektionen som är så spännande så jag tänkte att blogga lite åt Stella eftersom hon har varit dålig på att uppdatera (!!)
Tänkte dra lite klassiskt några sanningar om Stella.
 
-Stella är världens bästa klasskamerat jag är med för det mesta i skolan
-Hon är sjukt envis och lättirriterad men annars väldigt glad med bra humor
-Vi hatar på massa saker tillsammans. (Det är så man blir vänner ;) )
-Stella har i några dagar planerat fixa med sitt hår och funderar på när hon ska klippa sig och så
-Hon är vell lite klumpig av sig, cutie
-Som ni kanske märkt så gillar Stella hästar. Varje gång hon pratar om det blir jag jättesugen på att rida då jag gjorde det när jag var yngre
-Hon brukar få stå ut och lyssna på mina problem typ vardagligen. Weey
 
Kommer inte på så mycket mer intressant men här får ni en fin och gammal bild på oss. Notera att kvaliten på datans webcam är mycket bra.
 
 

Kommentera

Publiceras ej