Gissa vem som ringde på dörren precis efter att jag vaknat imorse? Maliin! Blev heelt chockad med verkligen otroligt glad!! Hon höll mig iallafall sällskap medan jag åt frukost, sedan liten paus & sedan begav vi oss mot stallet & Breezer. Blev ca 40 min uteritt på lång tygel i det fina vädret och sedan lite snabbt i ridhuset. Insåg vad pinsamt dåligt jag rider, verkligen. Skulle bara vilja ha egen häst och lära mig rida. Någon gång i framtiden kanske..

Iallafall, Malin åkte tillbaka till Västerås vid 18 kanske, då åkte jag & handlade inför middagen jag & casper fixade för mamma. Middagen blev lyckad & nu sitter jag mätt & glad i soffan och tittar på Mamma Mia. Braa jäkla dag idag alltså❤️



1 kommentarer

ronja

31 May 2015 22:15

hoppas du kan hjälpa mig vinna en väska från by malene birger genom att slänga in en liten kommentar på mitt bidrag, tävlingen avslutas ikväll, hoppas ha flest kommentarer då eftersom det blir vinnaren! http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare

Kommentera

Publiceras ej