Hej på er kära bloggläsare. Har inte bloggat på ett tag nu, men av förståeliga själ. Är lååångt hemifrån och blogga är inte riktigt prio ett just nu. Men hoppas ni hade en bra jul, och har ett bra nyår! Och ett bra lov för övrigt. Och att ni fick fina julklappar!!

Själv har jag de sjukt bra och livet flyter på bra. Köpt nya kläder, skaffat mig en iPad (och laddat ner simcity, beroende svar ja!!), och kärleken går framåt också :$ så det är kul, och är nästan taggad på skolan också i och med att jag hade sånt jäkla flow i slutet av förra terminen! Enda saken som stör mig grovt är att det känns som att debatten om gratis mensskydd är överallt där jag kollar just nu. Ja jag har små problem, men är folk på riktigt dumma i huvudet. Ska det betalas med skatt tänker man? Var ska de pengarna komma ifrån? Är det inte bättre att lägga pengar på att höja lönerna för poliser, lärare och sjukvården? Men nej, låt lärarna jobba flera timmar övertid för skitlön, patienterna ligga i korridorerna på sjukhusen och poliserna rädda liv för ingen belöning alls. Vad gör det så länge man får gratis tamponger? :-)

Jaja, definitionen av sidospår och nu ska jag inte klaga mer en vacker dag som denna ;) ha det bäst så hörs vi snart igen! 
 
För första gången sen jag funktionrn kom fick jag användning för AirDrop. Mycket onödig funktion men de va lite coolt ändå :-) för övrigt glad bild jag tog igår i min nya älskling till tjocktröja som jag typ flyttat in i!

1 kommentarer

Erica

30 Dec 2014 08:30

Men döda mig!! Vill också ha nya kläder! Kan man inte få ett sådant där härligt inlägg med bilder på kläder som ligger på en bäddad säng!? 😇 Puss på dig

Svar: Absolut, men tror det får bli när jag kommer hem! ;) puss på dig med, ha de bäst i fjällen nu!! 💞
stellasiren.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej