Är det bara jag som vägrar acceptera att "påväg" skrivs "på väg" på korrekt svenska? Enligt mig är det ett ord :(
 
I vilket fall som helst, jag är rätt säker på att jag är påväg att bli sjuk. Min mor har haft någon helvetesförkylning som inneburit halsont som dödar och på det hosta och feberkänslor. Ni vet när man hostar och har ont i halsen samtidigt? Aa man dör typ :-) Så därför sitter jag här med en stor kopp te & två lussebullar och tycker synd om mig själv. Det blir tidig sänggång idag (det har jag iofs och sagt hela veckan och somnat runt två) så det förhoppningsvis inte blir värre då jag imorgon ska åka in till stan och kolla lite höst/vinterkläder med Emma & Erica. Vi är lediga imorgon och det ska bli såå skönt.
 
Idag var jag förövrigt hos breezer och som alltid efter att ha haft ett toppenpass senast jag var där kom jag dit med superhöga förväntningar och det ville inte alls. Menmen, nya tag nästa gång! Försökte jobba vidare på lektionen jag red för Lisa i måndags, men av högst mystisk anledning går det aldrig lika bra när man ska prova själv sen........ Eller action reaction fungerade (hej erica bara du som fattar) men rundningen blev bara fel och jag fastnade därför på volterna. Somsagt, nya tag nästa gång!
 
*tar upp telefonen ur fickan*
breezer: hmm... vad är det?? går den att äta????
 

Kommentera

Publiceras ej