Vad är grejen med det äckliga vädret? Alla ba hösten är så fin, fuck that de enda det gör att regna haha :( Började dagen med 2 lektioner bara, slutade 11.05. Var aslycklig över att jag skulle få komma hem tidigt och äta lunch i god ro innan jag skulle till stallet (vilket är var jag befunnit mig senaste tiden när jag inte bloggat) men nä då är de någon idiot som springer runt och hotar med att bomba gullmarsplan så ingen buss eller ersättningsbuss till tyresö går och inte heller tunnelbanan in till stan. Efter lite för mycket promenerande i regnet för min smak ringde jag pappa, inte varje dag man ringer sin pappa och ba "hej pappa kan du hämta mig det är bombhot" haha.. 

Kom tillslut hem iallafall, sedan åkte jag till stallet för att rida Breez. Gick helt ok, hittar fler och fler knappar. Låter skumt att jag snart ridit hästen i ett år och fortfarande inte "kan" henne men har ju mest ridit ut och hoppat på senare tid och i början var hon så spänd så det gick knappt att göra något har dressyren verkligen hamnat efter.. Men nu kommer en lång kall vinter så lär ju hinna ikapp om man säger så!

Kom hem och sen åkte jag & pappa och övningskörde. Börjar bli roligare nu, men är fortfarande mer taggad på att börja köra på vägarna. Och nu sitter jag här, efter att jag skrivit klart det här ska jag duscha och sen göra varm oboy och äta mitt naturgodis skolan är så snäll att betalar åt mig varje torsdag samtidigt som jag tittar på fiiilm.

nu duschaa
kram

1 kommentarer

Erica

25 Sep 2014 20:39

Du är ju ett vandrande under som inte ätit upp ditt naturgodis på 9 timmar! xD<3

Kommentera

Publiceras ej