hej på er!
Länge sen jag skrev något här, tappade helt motivationen att blogga. Men fick nu ryck och tänkte att jag skulle kika in och säga hej haha!
 
På de 3 månader jag inte bloggat har jag hittat på en hel del faktiskt, förutom skola, vara med friendz och stallet har min klass bokat studentskiva (3 maj 2016, så galet taggad redan haha), har varit några vändor till åland, åkt till ikea & tagit tag i renoveringen av mitt rum (går sakta men säkert framåt), lite fest, bio, haft påsklov, kollat klart på the mentalist, sökt sommarjobb (vilket inte gått bra alls) och övningskört. Plus typ tusen saker till jag inte kommer på just nu :-) Har varit både toppar och dalar, men that's life och i överlag har det varit bra. Vet inte vad jag ska skriva mer nu men detta är iallafall what i've been up to!
 
bild från fest i saltis
 
Tänkte börja slänga in ett inlägg här då&då, så att ni vet haha!
puss

2 kommentarer

Erika

24 Apr 2015 21:57

jaaaaa, stella bloggar igen! :D

Svar: Hahaha jaaa ;)
stellasiren.blogg.se

isabella

28 Apr 2015 12:04

YEY! vi har skiva den 5 maj tror jag ;) <3 miss you

Svar: Du är bjuden på våran, blir mycket den vecka ;) miss you too<3
stellasiren.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej