kände att bloggdesign fick gå före tvd just idag :-)
Vet inte om jag tycker om den än men var så jäkla trött på den förra såattee. Ska försöka mig på att mobilanpassa denna kommande dagar också, aldrig gjort det förut så det kan ju bli spännande! Men iallafall, det är därför denna design för tillfället ser ut som bajs på telefonen för jag har alltså inte fixat den än.
 
Har nu mobilanpassat denna (funkar på iphone5s, funkar det inte för er så synd, köp ny telefon !) och kan ju bara säga att det är bra att vara envis ibland! Jäklar var de där äckliga @media screen inte ville samarbeta med mig, men nu funkar det. Sen att menyn hamnade lite sexigt efterblivet där på slutet tycker jag vi skiter i, för jag orkar inte haha. Men ja, det sägs ju att goda ting kommer i tre, nu har jag satt in designen & mobilanpassat den, så den sista goda tingen tycker jag låter som sova! Buenas noches mis amigos :)
 
Ifall ni inte ser den - klicka F5! :)

1 kommentarer

Erica

19 Feb 2015 06:19

Men gaaaaaaash, va snygg! Älskar alla val av typsnitt! :D

Kommentera

Publiceras ej