tror detta har varit min socialaste helg på länge haha. I fredags va jag en kortis med marta efter skolan och sen hann jag knappt komma hem innan erika frågade om jag ville hänka på middag hos john. Åkte dit där även alex & agge var samt kim kom, och lagade tacos & softade. Avslutade med att kolla på skräckfilm vilket inte alls är något för mig har jag insett haha. Men kom hem rätt sent iaf och sen dagen efter hann jag knappt vakna innan det var dags för nya äventyr. Min familj va nämligen borta så passade på att ha tjejmiddag här hemma! Jag, stina, erica, emma & kim lagade inbakad fläskfile samt panacotta med stekta äpplen & havrecruch vilket var svingott verkligen!!

Åkte sedan vidare till john tillsammans med Kim och där va de massa människor. Kom hem 4 inatt & höll på att försova mig (heja, alarmet var på halv ett) & åkte sedan in till stan för att träffa de jag umgick med på konfan för 2 år sedan. Suuupertrevligt verkligen! Men jävligt skönt att komma hem, lyssna på musik lite för högt (förlåt mamma & pappa) samt göra matten. Det märks att man går natur när man helst pluggar matte av alla ämnen haha! Men det är så, hatar att plugga spanska, skriva svenska och idrotten får jag mardrömmar av. Men matten kan jag sitta med hur länge som helst :-) 

Creds till er som orkade läsa haha, nu ska jag avrunda och krypa ner i sängen. Har lovat mig själv att sova bra denna vecka då jag verkligen behöver mycket sömn. Ha de bäääst
Helgens två enda bilder, enjoy ;-)


Kommentera

Publiceras ej